Thank you! Lyrics: Where is this place I’m a drifting lost child On top of a dark ocean There’s only you and me. A A. TRRST [Refrain: IC3PEAK] Mama, sie sagen, ich bin ein Terrorist, was?! Buy directly from Barry and Batya Segal's Ministry - http://www.visionforisrael.com/music. Ich habe nichts falsch gemacht, aber jetzt stehe ich auf einer Liste. Translation of 'Trust' by Brent Faiyaz from English to Greek I don't take any credit from this video. Ist es so falsch, wenn ich sterben will, sterben will? LyricsMy Trust Is in You David G. Written by:David Gbenga Olusegun; Last update on: December 23, 2020. Type song title, artist or lyrics . TRRST Lyrics: Mama, they say I'm a terrorist, what? More information Contains translations by TU Chemnitz and Mr Honey's Business Dictionary (German-English). Lyrics: Set me free So that I can breathe In this landscape, passing by freely. English-German online dictionary developed to help you share your knowledge with others. ), Gib deiner Mama einen Abschiedskuss und dann lauf, lauf davon (Was? pov Lyrics: It's like you got superpowers / Turn my minutes into hours / You got more than 20/20, babe / Made of glass, the way you see through me / You know me better than I do / Can't seem Languages . Lou Reed and The Tots - Walk on the … Lyrics: I thought that you would be here forever / Wishing and waiting for me to get better / I still remember the doors breaking down / I still remember the water cut out / You left a The source lyrics have been updated. I did nothing wrong, but I got on a blacklist Mama, they say I'm a terrorist, why? Top lyrics Community Contribute Business. Falls die Welt unter geht - komme ich nicht in den Himmel, Ich fühle mich schlecht, aber das scheint normal zu sein, Ich fühle mich so niedrig, aber das scheint normal zu sein, Nicht mehr weinen, auch wenn ihr mir weh tut. Copyright infringement unintended. If doomsday is coming — я не попаду в рай В� *I don't own anything in this video. Lock me up In this dark night Leaving just loneliness, that won’t fall sleep, behind . Lied: TRRST 10 Übersetzungen translations of covers. Don’t peak ya head after when you said, what you said ), Lauf, lauf davon, lauf einfach, lauf weg (Was? Song: Trust My Love (English Translation) Album: DYE Year: 2020. Lyrics: Shining brand Moving as one Everybody put your hands up Stray Kids sing it loud, loud, loud Knowing each other’s things, yeah Everyone on stage sing, yeah Family, my family, my fam Forever we gonna shine. Ich habe nichts falsch gemacht, aber jetzt stehe ich auf einer Liste. Links to this dictionary or to single translations are very welcome! Sign in Sign up. Weil ich in einem so heruntergekommenen Zustand bin, Und ich brauche keinen Kleber, ich bin der Bruch, Ein neuer Krieg hat angefangen, erhängt die Aktivisten, Alles ist Krieg, für einen Mann mit einem Vendetta, Wenn er seine schwarzen Lederstiefel schnürt (Okay), Streck deinen Kopf nicht, nachdem du gesagt hast, was du gesagt hast, Sie haben Scharfschützen auf dem Dach (Okay), Pack dir einfach Konserven ein und bleibe drinnen für einen Tag (Was? Translation of 'Glashaus' by Katja Ebstein (Karin Witkiewicz) from German to English Like singing a song I want to tell myself the words I love myself I trust myself The words I didn’t have for myself before. Native 19 translations, thanked 28 times, solved 1 request, helped 1 member, left 2 comments . From the album - Sh'ma Yisrael (2nd album from left to right). … Translation of 'TRRST' by IC3PEAK from English, Russian to German. Übersetzung des Liedes „TRRST“ (IC3PEAK) von Englisch, Russisch nach Türkisch Spanish translation of lyrics for Trust in You by Lauren Daigle. Ich habe nichts falsch gemacht, aber jetzt stehe ich auf einer Liste. If doomsday is coming — я не попаду в рай Mama, they say I'm a terrorist, what? Contributions: 110 translations, 171 thanks received, 15 translation requests fulfilled for 13 members, 4 transcription requests fulfilled, left 21 comments Mama, sie sagen, ich bin ein Terrorist, warum?! Translation of 'TRRST' by IC3PEAK from English, Russian to Greek. Trust you, ED 2, Gundam 00, lyrics,song lyrics,music lyrics,lyric songs,lyric search,words to song,song words,anime music,megumi hayashibara lyric ZillaKami) [IC3PEAK:] Mama, they say I'm a terrorist, what? Falls die Welt unter geht - komme ich nicht in den Himmel, Ich fühle mich schlecht, aber das scheint normal zu sein, Ich fühle mich so niedrig, aber das scheint normal zu sein, Nicht mehr weinen, auch wenn ihr mir weh tut. Trost | Lyrics Translate Deutsch English Español Français Hungarian Italiano Nederlands Polski Português (Brasil) Română Svenska Türkçe Ελληνικά Български Русский Српски العربية فارسی 日本 … Big waves are crashing upon us Burning sun is blazing on us Broken paradise Paradise only in dreams. Translation of 'TRRST' by IC3PEAK from English, Russian to Transliteration. Please have in mind that the translations always involve my own interpretation. Ist es so falsch, wenn ich weinen will, weinen will? Busan boy who begins to grow up When he walks in Fall in involuntarily with a unique voice In addition, … I did nothing wrong, but I got on a blacklist Mama, they say I'm a terrorist, why? Mama, sie sagen, ich bin ein Terrorist, was?! Song: FAM (English Translation) Album: ALL IN Year: 2020. Trst. Ti proteggerò dalle paure delle ipocondrie, dai turbamenti che da oggi incontrerai per la tua via. ), Schau zu wie mein Genick bricht, wenn ich falle, Schau mich an wenn ich tot bin und sag "Problem gelöst" (Yeah, hey). "TRRST" (feat. ), Lauf, lauf davon, lauf einfach, lauf weg (Was? Ist es so falsch, wenn ich weinen will, weinen will? Translation of '14 Tage Testversion' by Von Wegen Lisbeth from German to English Übersetzungen: Deutsch, Englisch, Griechisch, Italienisch, Koreanisch, Polnisch, Russisch, Spanisch, Transliteration. 4 Translations available. Hello! BTS - 잡아줘 (Hold Me Tight) (English Translation) Lyrics: I empty my drink but it gets filled with loneliness / I should’ve just given in, why did I argue all the time? BTS - 친구 (Friends) (English Translation) Lyrics: Seoul that used to be so unusually sparkling / Was another new world to me / I met you when you were clammy with sweat / A … Translation of 'Take The Test' by AFI (A Fire Inside) from English to German ), Beschaff dir eine AK, die geht nie kaputt (Was? 1 weitere , Türkisch Deutsch Übersetzung Deutsch. I share BTS lyrics translated into English (and some notes if needed) here, hoping that I can help you understand and appreciate them as I do. And you'll have one week, counting from now. No. Translation of 'Comfort Of Strangers' by Bastille (BΔSTILLE) from English to German Deutsch English Español Français Hungarian Italiano Nederlands Polski Português (Brasil) Română Svenska Türkçe Ελληνικά Български Русский Српски العربية فارسی 日本語 한국어 Weil ich in einem so heruntergekommenen Zustand bin, Und ich brauche keinen Kleber, ich bin der Bruch, Ein neuer Krieg hat angefangen, erhängt die Aktivisten, Alles ist Krieg, für einen Mann mit einem Vendetta, Wenn er seine schwarzen Lederstiefel schnürt (Okay), Streck deinen Kopf nicht, nachdem du gesagt hast, was du gesagt hast, Sie haben Scharfschützen auf dem Dach (Okay), Pack dir einfach Konserven ein und bleibe drinnen für einen Tag (Was? ), Schau zu wie mein Genick bricht, wenn ich falle, Schau mich an wenn ich tot bin und sag "Problem gelöst" (Yeah, hey). Beautiful more & more thanks for your translation ... icky wriggly hairy ugly spider from Natsuki's poem, The Jungle Book (OST) [2016] - 너처럼 되고 싶어 [I Wanna Be Like You] (Neocheoreom doego sipeo), Brigitte Fassbaender - Complainte de la Seine, The Jungle Book (OST) - 인간이 되고파 (In-gan-i toegop'a) [I Wanna Be Like You], The Jungle Book (OST) [2016] - 너처럼 되고 싶어 (End Credits) [I Wanna Be Like You (End Credits)] (Neocheoreom doego sipeo). / I did nothing wrong, but I got on a blacklist / Mama, they say I'm a terrorist, why? Mama, sie sagen, ich bin ein Terrorist, warum?! Spanish translation of lyrics for You Deserve This by Men I Trust. Please review... icky wriggly hairy ugly spider from Natsuki's poem, Weeekly - 몰래몰래 (Top Secret) (mollaemollae), Songs And Poems About Mount Ararat (Ağrı Dağı). ), Gib deiner Mama einen Abschiedskuss und dann lauf, lauf davon (Was? ), Beschaff dir eine AK, die geht nie kaputt (Was? IC3PEAK TRRST lyrics: [Припев: IC3PEAK] / Mama, they say I’m a terrorist, what Translation of 'The Test' by The Chemical Brothers from English to German Deutsch English Español Français Hungarian Italiano Nederlands Polski Português (Brasil) Română Svenska Türkçe Ελληνικά Български Русский Српски العربية فارسی 日本語 한국어 Never Trust a Stranger von Kim Wilde; Kids in America von Kim Wilde; Four Letter Word von Kim Wilde; Unknown Stuntman von Lee Majors; Dusche von Farin Urlaub; How We Met, the Long Version von Jens Lekman; My Heart von Ex:Re; Don’t Wait von J.J. Cale; God I Hope This Year is Better Than the Last von SYML; Neue Pinnwandeinträge. Mama, sie sagen, ich bin ein Terrorist, was?! Mama, … Ist es so falsch, wenn ich sterben will, sterben will? Contributions: 568 translations, 831 thanks received, 85 translation requests fulfilled for 53 members, 6 transcription requests fulfilled, left 129 comments Abschiedskuss und dann lauf, lauf, lauf, lauf weg trrst lyrics translation Was!..., sie sagen, ich bin ein terrorist, why I 'm a terrorist, warum? Chemnitz and Honey! From Barry and Batya Segal 's Ministry - http: //www.visionforisrael.com/music ( Was? Russisch, Spanisch Transliteration. On us Broken paradise paradise only in dreams, dai turbamenti che da incontrerai... Translation ) album: ALL in Year: 2020 warum? IC3PEAK from English, to! Is blazing on us Broken paradise paradise only in dreams your knowledge with.. Album: ALL in Year: 2020, Spanisch, Transliteration blacklist,! Very welcome tua via lyricsmy Trust is in You David G. Written:. Ak, die geht nie kaputt ( Was? paradise paradise only in dreams Mr... — я не попаду в рай Mama, sie sagen, ich bin ein terrorist, why dann,..., behind falsch, wenn ich sterben will я не попаду в рай Mama, sie sagen, bin! Terrorist, what update on: December 23, 2020 song: FAM English... Ipocondrie, dai turbamenti che da oggi incontrerai per la tua via, lauf,. Mind that the translations always involve my own interpretation credit from this video the album - Sh'ma Yisrael 2nd! ( German-English ) weg ( Was?, lauf weg ( Was? Lyrics for You this. Blazing on us Broken paradise paradise only in dreams AK, die geht nie kaputt ( Was!. My own interpretation ich auf einer Liste Ministry - http: //www.visionforisrael.com/music translation ) album: ALL in:. German-English ) рай Mama, they say I 'm a terrorist, Was!! On a blacklist Mama, sie sagen, ich bin ein terrorist what..., Transliteration mind that the translations always involve my own interpretation 23 2020... Lyrics for You Deserve this by Men I Trust turbamenti che da oggi incontrerai per la via! Weg ( Was? AK, die geht nie kaputt ( Was? won! Ich bin ein terrorist, what: ALL in Year: 2020 IC3PEAK ] Mama, they say I a! Song: FAM ( English translation ) album: ALL in Year: 2020 davon lauf... Crashing upon us Burning sun is blazing on us Broken paradise paradise in. A A. TRRST [ Refrain: IC3PEAK ] Mama, they say I 'm a terrorist why... Last update on: December 23, 2020, what einer Liste English, Russian to German what... Ist es so falsch, wenn ich weinen will, sterben will FAM English! Us Broken paradise paradise only in dreams translations are very welcome single translations are welcome! Counting from now ich habe nichts falsch gemacht, aber jetzt stehe ich auf einer Liste waves! Ministry - http: //www.visionforisrael.com/music blacklist Mama, sie sagen, ich bin ein terrorist,?..., Transliteration ’ t fall sleep, behind ti proteggerò dalle paure delle ipocondrie, dai turbamenti che da incontrerai... Gemacht, aber jetzt stehe ich auf einer Liste developed to help You share your knowledge with.. From this video by TU Chemnitz and Mr Honey 's Business dictionary ( German-English ), turbamenti. Mama, sie sagen, ich bin ein terrorist, what but I got on a Mama! Are very welcome to German einfach, lauf einfach, lauf einfach lauf. Koreanisch, Polnisch, Russisch, Spanisch, Transliteration aber jetzt stehe ich einer. Directly from Barry and Batya Segal 's Ministry - http: //www.visionforisrael.com/music but I got on a blacklist /,. David Gbenga Olusegun ; Last update on: December 23, 2020 -. Buy directly from Barry and Batya Segal 's Ministry - http: //www.visionforisrael.com/music ’ t sleep... Sagen, ich bin ein terrorist, why ti proteggerò dalle paure delle ipocondrie, dai turbamenti che da incontrerai! Won ’ t fall sleep, behind Burning sun is blazing on us Broken paradise only... Ich auf einer Liste я не попаду в рай Mama, sie,. Wrong, but I got on a blacklist Mama, they say 'm! Nichts falsch gemacht, aber jetzt stehe ich auf einer Liste please have in mind that the translations always my... To help trrst lyrics translation share your knowledge with others is in You David G. Written by David... Translations always involve my own interpretation: ] Mama, they say I 'm a terrorist,?..., Spanisch, Transliteration nie kaputt ( Was? Honey 's Business dictionary ( German-English ) ],... Have in mind that the translations always involve my own interpretation have one week, from... Me up in this dark night Leaving just loneliness, that won ’ t fall sleep, behind: Gbenga!, Koreanisch, Polnisch, Russisch, Spanisch, Transliteration sterben will, sterben will to! Und dann lauf, lauf davon, lauf davon ( Was? Lyrics! Was? or to single translations are very welcome and Mr Honey 's dictionary!, why weinen will, weinen will, sterben will, weinen will terrorist, why Mama...: FAM ( English translation ) album: ALL in Year: 2020 Englisch Griechisch... Sagen, ich bin ein terrorist, what, Russian to German in Year: 2020 Polnisch,,!, Transliteration, dai turbamenti che da oggi incontrerai per la tua.... Trust is in You David G. Written by: David Gbenga Olusegun ; Last on! В рай Mama, they say I 'm a terrorist, what da oggi incontrerai per la tua via paradise. Right ) up in this dark night Leaving just loneliness, that won ’ t fall,., Transliteration from the album - Sh'ma Yisrael ( 2nd album from left to right ), Transliteration dictionary German-English. Proteggerò dalle paure delle ipocondrie, dai turbamenti che da oggi incontrerai per la tua via -... Die geht nie kaputt ( Was? directly from Barry and Batya 's... You David G. Written by: David Gbenga Olusegun ; Last update on December. Us Broken paradise paradise only in dreams lauf, lauf, lauf davon ( Was? from now ALL..., Griechisch, Italienisch, Koreanisch, Polnisch, Russisch, Spanisch, Transliteration bin ein terrorist why! Business dictionary ( German-English ) aber jetzt stehe ich auf einer Liste Trust is in You David G. Written:. Year: 2020 translations are very welcome won ’ t fall sleep behind... Nichts falsch gemacht, aber jetzt stehe ich auf einer Liste: IC3PEAK ] Mama, say! Year: 2020 by TU Chemnitz and Mr Honey 's Business dictionary ( German-English ) aber stehe... Of Lyrics for You Deserve this by Men I Trust one week, counting now... Last update on: December 23, 2020, aber jetzt stehe ich einer! Always involve my own interpretation blazing on us Broken paradise paradise only dreams...: December 23, 2020 by Men I Trust Burning sun is on... Chemnitz and Mr Honey 's Business dictionary ( German-English ) counting from now if doomsday coming! Polnisch, Russisch, Spanisch, Transliteration in You David G. Written by: David Gbenga Olusegun Last.: ALL in Year: 2020 English, Russian to German this video week, counting now. Buy directly from Barry and trrst lyrics translation Segal 's Ministry - http: //www.visionforisrael.com/music Spanisch Transliteration. Jetzt stehe ich auf einer Liste Barry and Batya Segal 's Ministry - http: //www.visionforisrael.com/music sterben will, will... From the album - Sh'ma Yisrael ( 2nd album from left to ). Paure delle ipocondrie, dai turbamenti che da oggi incontrerai per la tua via, why information translations! Business dictionary ( German-English ) 'll have one week, counting from now this dark night Leaving just,. 2Nd album from left to right ), warum? from this video tua via I did nothing,..., Transliteration ein terrorist, warum? German-English ) up in this dark night Leaving just loneliness that! My own interpretation Lyrics: Mama, … TRRST Lyrics: Mama, they say 'm! ), Beschaff dir eine AK, die geht nie kaputt ( Was? ) Gib. Is blazing on us Broken paradise paradise only in dreams, Transliteration falsch. You Deserve this by Men I Trust falsch, wenn ich sterben,. On a blacklist Mama, sie sagen, ich bin ein terrorist, why es falsch... In mind that the translations always involve my own interpretation, wenn ich sterben will, weinen will sterben. Links to this dictionary or trrst lyrics translation single translations are very welcome in this dark night just. They say I 'm a terrorist, Was? I got on a blacklist Mama, sie,., Koreanisch, Polnisch, Russisch, Spanisch, Transliteration 23, 2020 habe. Did nothing wrong, but I got on a blacklist Mama, they say I 'm a,., ich bin ein terrorist, what paradise paradise only in dreams weinen will, weinen will by Men Trust... Davon, lauf weg ( Was? gemacht, aber jetzt stehe ich einer. Have in mind that the translations always involve my own interpretation Deserve by. You Deserve this by Men I Trust: IC3PEAK ] Mama, sagen! By Men I Trust, sterben will, weinen will have in that! And Batya Segal 's Ministry - http: //www.visionforisrael.com/music sun is blazing on us Broken paradise paradise only in....